Δημιουργία Λογαριασμού

Για να εγγραφείτε και να δημιουργήσετε Λογαριασμό κάντε κλικ εδώ

Πλεονεκτήματα Εγγραφής

  • Αποκλειστικές Προσφορές - ενημερωθείτε πρώτοι τις για τις αποκλειστικές μας προσφορές.
  • Νέα Προϊόντα - μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα προϊόντα της Aveda. Ανακαλύψτε νέα προϊοντα και υπηρεσίες, νέες τάσεις στο μακιγιάζ, online exclusive προϊόντα και χρήσιμες συμβουλές ομορφιάς.
  • Γρήγορο και εύκολο checkout - μπορείτε να αποθηκεύσετε τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής και να κάνετε τις αγορές σας ακόμη πιο γρήγορα.
  • Παρακολούθηση Παραγγελίας - ενημερωθείτε για την κατάσταση της παραγγελίας σας.
  • Ιστορικό Αγορών - μπορείτε να ξανα-παραγγείλετε και να ανανεώσετε τα προϊόντα σας με ευκολία, με βάση τις προηγούμενες παραγγελίες σας.

Πλεονεκτήματα Εγγραφής

Διαγραφή (unsubscribe) από τα Newsletter της Aveda

Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε emails από την Aveda Online*, μπορείτε να διαγραφείτε από τις λίστες αλληλογραφίας, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο διαγραφής (Unsubscribe) που θα βρείτε εντός των διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (newsletter) που λαμβάνετε από εμάς.

Επικοινωνώντας με έναν Aveda Artist της εταιρείας μας σε κάποιο κατάστημα ή στέλνοντάς μας email στο customerservice-gr@aveda.com καλώντας μας στο (+30) 210 6595660.

* Η διαγραφή από τις λίστες αλληλογραφίας της Aveda Online, δεν θα επηρεάσει τα email επιβεβαιώσης παραγγελίας ή άλλες ειδοποίησεις που αφορούν τη συναλλαγή και την παραγγελία σας.

Δεν λαμβάνω ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (newsletter) ή ο πάροχος υπηρεσιών Internet που χρησιμοποιώ φιλτράρει ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και spam. Μπορούν τα φίλτρα αυτά να αποκλείσουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιθυμώ να λαμβάνω;

Ναι, μπορεί. Τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας μπορούν να περιορίσουν τόσο τα επιθυμητά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όσο και τα ανεπιθύμητα. Εάν ο πάροχος υπηρεσιών Internet (ISP) ή ο πάροχος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου φιλτράρει ή αποκλείει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τότε είναι πιθανό να επηρεάζει και τα μηνύματα που εσείς επιθυμείτε να λαμβάνετε. Εάν πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό, συμβουλευτείτε την ενότητα βοήθειας του παρόχου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ή επικοινωνήστε απευθείας με τον ISP σας για να δείτε πώς μπορείτε να ελέγξετε τις ρυθμίσεις που φιλτράρουν ή μπλοκάρουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (do_not_reply_gr@aveda.com) στο βιβλίο διευθύνσεών σας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι μελλοντικά θα λαμβάνετε επικοινωνία από την Aveda Online. Αν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 210 6595660.