ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ AVEDA PLUS REWARDS GREECE

Τελευταία Ενημέρωση: 16/3/2021

 

1. TI EINAI TO AVEDA PLUS REWARDS;

Το Aveda Plus Rewards είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστών πελατών Aveda. Με τις αγορές σας συλλέγετε πόντους και μπορείτε να τους εξαργυρώσετε σε μοναδικά δώρα. Δείτε αναλυτικά τα δώρα στη σελίδα του προγράμματος.

2. ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ;

Η συμμετοχή στο Πρόγραμμα επιτρέπεται σε φυσικά πρόσωπα, που είναι νόμιμοι κάτοικοι Ελλάδος και τουλάχιστον 18 ετών, μόνο για προσωπική χρήση, που έχουν δώσει μία έγκυρη διεύθυνση email, κινητό τηλέφωνο και ονοματεπώνυμο. Δεν απαιτείται αγορά προϊόντος για να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα. Το Πρόγραμμα δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί για επιχειρηματικούς ή εμπορικούς σκοπούς. Οι εργαζόμενοι και τα άτομα που απασχολούνται από την Εταιρεία, συγγενείς Εταιρείες ή Εταιρείες του Ομίλου μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Πρόγραμμα αλλά μόνο για προσωπική χρήση. Η Εταιρεία μπορεί να μην επιτρέψει τη δημιουργία λογαριασμού, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή της αυτή.

3. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ;

Δεν χρειάζεται να πραγματοποιηθεί κάποια αγορά, ούτε υπάρχει κάποιο κόστος συμμετοχής. Μπορείτε να εγγραφείτε δωρεάν.

4. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

Μπορείτε να εγγραφείτε στο Πρόγραμμα με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Επισκεφθείτε το www.aveda.gr δημιουργήστε ένα προφίλ λογαριασμού και ακολουθήστε τα βήματα για να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας online.
  • Επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα πώλησης προϊόντων Aveda που συμμετέχει στο Πρόγραμμα και ζητήστε από τον Aveda Artist να κάνει την εγγραφή σας.

Εάν προχωρήσετε σε εγγραφή μέσω της ιστοσελίδας www.aveda.gr θα χρειαστεί αρχικά να δημιουργήσετε ένα προφίλ λογαριασμού στο site δίνοντας το email σας και δημιουργώντας έναν κωδικό πρόσβασης. Στη συνέχεια ακολουθώντας τα βήματα για την εγγραφή στο Πρόγραμμα πιστότητας, θα πρέπει να δώσετε το κινητό σας τηλέφωνο και να συναινέσετε στους Όρους και Προϋποθέσεις του Προγράμματος. Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την ακρίβεια των στοιχείων του λογαριασμού σας και για την ενημέρωσή/επικαιροποίησή τους όπως απαιτείται. Μπορείτε να ενημερώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία ενημερώνοντας έναν εκπρόσωπο καταστήματος Aveda ή επικοινωνώντας με το Customer Service μας τηλεφωνικά στο (+30) 210 6595 660 ή μέσω email στο customerservice-gr@aveda.com.

5. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

Μόλις γίνετε μέλη, μπορείτε να ξεκινήσετε να κάνετε τις αγορές σας, είτε από κάποιο κατάστημα πώλησης προϊόντων Aveda που συμμετέχει στο πρόγραμμα, είτε μέσω της ιστοσελίδας www.aveda.gr, χρησιμοποιώντας το λογαριασμό σας σε κάθε αγορά, για να αρχίσετε να συλλέγετε πόντους.

6. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ;

Συλλέγοντας πόντους θα μπορείτε να τους εξαργυρώσετε σε μοναδικά δώρα. Υπάρχουν 3 διαφορετικά επίπεδα πόντων στα οποία μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας.

7. ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΖΩ ΠΟΝΤΟΥΣ;

Τα μέλη λαμβάνουν 1 πόντο για κάθε €1 αγορών από κάποιο κατάστημα πώλησης προϊόντων Aveda που συμμετέχει στο Πρόγραμμα, είτε μέσω της ιστοσελίδας www.aveda.gr.
Επίσης μπορείτε να κερδίσετε extra πόντους μέσω του www.aveda.gr ως εξής:

  • Κερδίστε 5 πόντους κάνοντας «Share» ένα προϊόν στο λογαριασμό σας στα social media. Για να καταχωρηθούν οι πόντοι πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό με τον οποίο είστε μέλος του Aveda Plus Rewards και στη συνέχεια να μεταβείτε στη σελίδα του προϊόντος και να πατήσετε το εικονίδιο του μέσου κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο θέλετε να δημοσιεύσετε την εικόνα του προϊόντος. (Μπορείτε να συλλέξετε μέχρι 5 πόντους ανά μήνα)
  • Κερδίστε 5 πόντους κάνοντας μία αξιολόγηση σε κάποιο προϊόν. Για να καταχωρηθούν οι πόντοι πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό με τον οποίο είστε μέλος του Aveda Plus Rewards, να μεταβείτε στη σελίδα του προϊόντος και να πατήσετε την επιλογή «Κάντε μία Αξιολόγηση». (Μπορείτε να συλλέξετε μέχρι 5 πόντους ανά μήνα)

8. ΛΗΓΕΙ ΠΟΤΕ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

Οι πόντοι ισχύουν για 12 μήνες, όσο και ένας κύκλος στο Πρόγραμμα. Ο κύκλος έχει διάρκεια από 1/3 μέχρι 28/2 (ή 29/2 σε δίσεκτα έτη). Με τη λήξη κάθε κύκλου, οι πόντοι σας μηδενίζονται (0) και ξεκινάτε να συγκεντρώνετε νέους πόντους που μετατρέπονται σε οφέλη και να ξεκλειδώνετε νέες ανταμοιβές. Για να διατηρήσετε το λογαριασμό σας ενεργό θα πρέπει να κάνετε μία αγορά με την χρήση του λογαριασμού σας, τουλάχιστον 1 φορά μέσα σε 3 χρόνια. Εάν ένας λογαριασμός είναι ανενεργός για 3 χρόνια, θα διαγράφεται.

9. ΠΟΤΕ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;

Οι πόντοι θα προστεθούν στο λογαριασμό σας μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί και λάβουμε ενημέρωση από το συνεργαζόμενο courier για την πληρωμή. Για να εμφανιστούν οι πόντοι στο λογαριασμό σας, ενδέχεται να χρειαστούν έως και 15 ημέρες από τη στιγμή της αποστολής της παραγγελία σας.

10. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την κατάσταση του λογαριασμού σας με τους 3 ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσω του λογαριασμού σας στο www.aveda.gr, εφόσον έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο πρόγραμμα πιστότητας ή εφόσον έχετε ενώσει το λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει σε ένα κατάστημα.
  • Ρωτώντας έναν Aveda Artist σε σημείο πώλησης προϊόντων Aveda που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
  • Επικοινωνώντας με το Customer Service μας τηλεφωνικά στο (+30) 210 6595 660 ή μέσω email στο customerservice-gr@aveda.com.

11. ΠΩΣ ΘΑ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

Μπορείτε να δηλώσετε στον Aveda Artist σε ένα κατάστημα το οποίο συμμετέχει στο πρόγραμμα, είτε το κινητό, είτε το email με το οποίο εγγραφήκατε στο πρόγραμμα μέσω του site, για να αναγνωρίσουν το λογαριασμό σας.

12. ΠΩΣ ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΟΥ;

Μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας είτε μέσω του www.aveda.gr μαζί με κάποια αγορά, είτε σε ένα κατάστημα πώλησης προϊόντων Αveda που συμμετέχει στο πρόγραμμα, χωρίς αγορά, ζητώντας από έναν Aveda Artist να σας καταχωρήσει την εξαργύρωση.
Υπάρχουν 3 επίπεδα πόντων στα οποία μπορείτε να εξαργυρώσετε διαφορετικά δώρα:

  • Στους 150 πόντους
  • Στους 300 πόντους
  • Στους 600 πόντους

13. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ;

Μπορείτε να επιλέξετε να μην λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την Aveda ή το λογαριασμό επιβράβευσης Aveda Plus Rewards οποτεδήποτε το επιθυμήσετε, κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο στο κάτω μέρος κάθε επικοινωνίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ανατρέξτε στην Πολιτική Απορρήτου μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές διαχείρισης της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την Aveda σας ενημερώνουν για τα τελευταία look, τις κυκλοφορίες, τις τάσεις, τις προσφορές, σας προσφέρουν συμβουλές και άλλα. Εάν επιλέξετε να μη λαμβάνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με το λογαριασμό επιβράβευσης Aveda Plus Rewards, δεν θα λαμβάνετε πλέον μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την κατάσταση του Aveda Plus Rewards λογαριασμού σας ή τα προνόμια και τις επιβραβεύσεις του προγράμματος που ενδέχεται να σας αφορούν.

14. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ/ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;

Μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών στο (+30) 210 6595 660 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservice-gr@aveda.com. Έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας στοιχεία και το δικαίωμα διόρθωσης ή/και ενημέρωσης των προσωπικών σας στοιχείων στο λογαριασμό σας. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους Όρους και Προϋποθέσεις του Aveda Plus Rewards και στην Πολιτική Απορρήτου της Aveda.

15. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΟΥ;

Μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας στο www.aveda.gr επιλέγοντας «Ξέχασα τον Κωδικό Εισόδου» στην αρχική σελίδα σύνδεσης.

16. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ Ή ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑ ΔΕΝ ΑΠΟΔΟΘΗΚΕ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ;

Εάν έχετε ερωτήσεις αναφορικά με το λογαριασμό σας, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο (+30) 210 6595 660 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservice-gr@aveda.com.

17. ΠΩΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ Η AVEDA ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ;

Με τη συμμετοχή σας στο Πρόγραμμα, θα εγγραφείτε αυτόματα στα ενημερωτικά μας δελτία και συναινείτε ότι θα λαμβάνετε (1) μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με συναλλαγές του Προγράμματος, συμπεριλαμβανομένων των μηνυμάτων καλωσορίσματος, (2) μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με συναλλαγές Aveda. Παραδείγματα αυτού του είδους των μηνυμάτων αποτελούν, μεταξύ άλλων, τα μηνύματα επιβεβαίωσης εξαργύρωσης, τα μηνύματα ενημέρωσης του προφίλ σας ή άλλα μηνύματα που σχετίζονται με το λογαριασμό σας. Εάν τερματίσετε τη συμμετοχή σας στο Πρόγραμμα, δεν θα λαμβάνετε πλέον μηνύματα που σχετίζονται με το Πρόγραμμα.

18. ΜΕ ΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ;

Με τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα πιστότητας, συμφωνείτε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει με τους Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής και με οποιεσδήποτε αλλαγές ή τροποποιήσεις στις οποίες ενδέχεται να προβούμε.

19. ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΜΕΛΟΣ;

Παρακαλώ ανατρέξτε στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Aveda Plus Rewards: Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής για την πλήρη λίστα των όρων του προγράμματος.

20. ΜΠΟΡΕΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΛΗΞΕΙ Ή ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ;

Ναι. Για να παραμείνετε ενεργό μέλος, οφείλετε να συνδέεστε στο λογαριασμό σας στο Aveda Plus Rewards και να πραγματοποιείτε μια τουλάχιστον αγορά κάθε 36 μήνες. Η ιδιότητα μέλους λήγει όταν το μέλος παραμείνει ανενεργό για περίοδο 36 μηνών ή περισσότερο.

21. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΥΧΟΝ ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΝ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ Ή ΛΗΞΕΙ;

Εάν η ιδιότητα μέλους αφαιρεθεί ή λήξει, οι πόντοι και τα προνόμια στο λογαριασμό σας θα αφαιρεθούν αυτόματα.

22. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

Ναι. Μπορούμε, κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια, να ακυρώσουμε, να τροποποιήσουμε, να περιορίσουμε ή να τερματίσουμε το Aveda Plus Rewards ή οποιαδήποτε πτυχή ή χαρακτηριστικό αυτού του προγράμματος επιβράβευσης, ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, παρόλο που τέτοιες αλλαγές μπορεί να επηρεάσουν την αξία των πόντων και των επιβραβεύσεων που έχουν ήδη συγκεντρωθεί ή κερδηθεί ή/και τη δυνατότητα εξαργύρωσης αυτών των πόντων και επιβραβεύσεων.

23. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΥΧΟΝ ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ;

Εάν το πρόγραμμα πιστότητας τερματιστεί, οι πόντοι και τα προνόμια στο λογαριασμό σας θα αφαιρεθούν αυτόματα.

24. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΕΑΝ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ;

Αν αποφασίσετε ότι δεν θέλετε πλέον να συμμετέχετε στο Aveda Plus Rewards, μπορείτε να ακυρώσετε τη συμμετοχή σας επικοινωνώντας με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο (+30) 210 6595 660 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservice-gr@aveda.com.


Έχετε επιπλέον ερωτήσεις; Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο (+30) 210 6595 660 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservice-gr@aveda.com.